Dugost
New Member
my mom and dad separated not long ago so its hard for me some times but i have 2 dogs that helps me
|
Post by Dugost on Feb 4, 2016 9:50:42 GMT
Douglas Story
from i was 12 years old i got the disease dyslexia and i got bullied for over 2-3 years because i speeld wrong. My biggest fear is Knifes WHY? "ok when i was 14 years old a guy went up to me and sayd (-.-) take this knife (bdw i was in handicraft class) i sayd no i am painting i dount need a knife" he did not know blade was out so he / i cut my left point finger (the teacher was on the WC) i ran out and was lucky that the school doctor was out side the door (the i feld the pain) and she helped me (it did not end there) was driven to the hospital and the DOCTOR WAS HOME AND SLEEPING! so i was in pain for 2H"
Now 2016 my parents got separated idk why But i have 2 dogs that helps me out..THE END
|
|
Dugost
New Member
my mom and dad separated not long ago so its hard for me some times but i have 2 dogs that helps me
|
Post by Dugost on Feb 4, 2016 9:58:16 GMT
swe version
"jag har 14 år gamal och då fick jag reda på att jag fick dysleksi. och jag har blivit måbad för jag kan inte stava ret. en dag när jag var 12 år gammal så kom en kille up till mig och sa vill du ha en kniv jag svarade jag målar jag behöver ingen kniv han gav mig den i alla fal och så skar han / jag mig i min vänstra pek finger (läraren var på toa) jag sprang ut till skol doktor och blev skörd till sjukhus DOCTOR SÅV jag hade ont i 2timmar inana han kom och sän när han kom så fixade det sig ------------------------------------------------------------------------------------------------------- mina föräldrar har separerats och jag vet inte varför ;.( men jag har mina 2 hundar som hjälper mig
|
|